یلدای مهربانی به همت کمیته امداد در آذربایجان غربی برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: با نزدیک شدن به شب یلدا پویش یلدای مهربانی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی، در گفت و گو با قارتال نیوز، از برگزاری پویش یلدای مهربانی در استان خبر داد و گفت: در همین راستا بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی در حال توزیع بین مددجویان کمیته امداد استان است.

وی اقلام موجود در این بسته ها را انواع خوراکی و تنقلات و همچنین سایرکالاهای اساسی عنوان کرد و گفت: با همکاری سازمان میوه و تره بار شهرداری ارومیه و صنف خشکبار و آجیل فروشان و شیرینی فروشان در بسته های شب یلدا این اقلام نیز افزوده شده است.

سهندی از نیکوکاران استان خواست برای تأمین معیشت، آجیل و میوه شب یلدای خانوارهای نیازمند و ایتام تحت حمایت کمیته امدادمشارکت داشته و این شب را به شادترین و ماندگارترین شب سال تبدیل کنند.

وی افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲، شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱، شماره گیری کد دستوری #۲*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir  در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین خیران می توانند هدایای غیرنقدی خود را نیزبه ۳۴۰ مرکز نیکوکاری سراسر استان و ۲۱ دفتر خدماتی کمیته امداد تحویل دهند.