با رفع مشکلات حریم جاده و منابع طبیعی در پروژه؛

۱۲ روستای دیگر محور شلماش و قلعه‌رش سردشت دهه فجر گازدار می‌شوند

رئیس اداره گاز سردشت به همراه فرماندار این شهرستان، از پروژه گازرسانی به ۳۸ روستای محور شلماش و قلعه‌رش بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، رئیس اداره گاز سردشت به همراه اسکندری فرماندار شهرستان و مام‌بالقجی بخشدار بخش مرکزی از روند اجرایی پروژه ۳۸ روستایی محور شلماش و قلعه‌رش در روستای بیران بازدید کردند.

عمری رئیس اداره گاز سردشت در این باره با اشاره به مشکلات مربوط به حریم جاده و منابع طبیعی در این پروژه، اظهار کرد: در خلال این بازدید برای رفع مشکلات مربوطه، روسای ادارات منابع طبیعی و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قول مساعد همکاری دادند.
وی با بیان اینکه این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت دارد، گفت: از ۳۸ روستای این پروژه، گاز ۱۰ روستا در هفته دولت امسال افتتاح شد و ۱۲ روستای دیگر نیز طی دهه‌ی مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس اداره گاز سردشت با اعلام اینکه ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با گازدار شدن روستاهای این محور، ۲۰۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
عمری با اشاره به برخورداری نزدیک به ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۴۲ درصد خانوار روستایی سردشت از نعمت گاز، افزود: با اتمام پروژه محور شلماش و قلعه‌رش، میزان بهره‌مندی خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز به ۶۵ درصد افزایش می‌یابد.