۱۳ آبان نماد وحدت مردم ارومیه/ ارومیه نیازمند حضور اشخاص تاثیرگذار در صحن مجلس است

نماینده ادواری مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در یوم الله 13 آبان تمام اقشار سیاسی، اقوام و مذاهب به دور از اختلافات در یک صف برای دفاع از آرمان های انقلاب و مردم مظلوم غزه قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، نادر قاضی پور با اشاره به حضور پرشور مردم ارومیه در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: ابتدا باید از تمام مردمانی که برای حمایت از مردم مظلوم غزه در این راهپیمایی شرکت کرده اند تشکر ویژه داشته باشم.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان روز انسجام مردم ارومیه به دور از تمام تفاوت های جناحی، مذهبی و سیاسی است.

قاضی پور با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در چند ماه آینده یکی از تاثیرگذارترین رویدادهای سیاسی کشور انجام خواهد گرفت.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث می شود نمایندگانی که لیاقت و توانایی خدمت گذاری به این خاک را دارند در خدمت مردم باشند.

نماینده ادواری مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان رای نمایندگان در هنگام ورود به مجلس با میزان تاثیرگذاری آنها در صحن بهارستان رابطه مستقیم دارد گفت: نمایندگانی که با سبد رای حداکثری وارد مجلس شورای اسلامی می شوند به واسطه حمایت مردمی، وجهه بسیار تاثیرگذارتری در مجلس دارند.

قاضی پور در واکنش به فوت کودک ۳ ساله در هفته قبل اظهار داشت: خبر مرگ کودک خردسال در هفته گذشته مصیبت بسیاری دردناکی برای شهر ارومیه بود.

وی ادامه داد: این مسئله فقط مربوط به یک شخص یا یک ارگان خاص نیست و تمامی مسئولین استانی، مذهبی و شهری در این واقعه مسئول هستند.

نماینده ادواری مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید برای اینکه دیگر شاهد همچنین اتفاقات تلخ و ناگواری در شهر و حتی استان نباشیم، تمام ارگان ها و مسئولین مربوطه برای جمع آوری سگ های ولگرد پای کار آمده تا شاهد فجایع دیگری از این قبیل نباشیم.

ادامه دارد…

خبرنگار: علی سرخ چهره