۲ واحد غیرمجاز دندانپزشکی در میاندوآب پلمب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: ۲ واحد غیرمجاز دندانپزشکی در این شهرستان که به انجام امور دندانپزشکی اقدام می کردند، توسط کارشناسان نظارت بر درمان پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،شهرام احمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اظهارکرد: پیرو بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان این شبکه و گزارش‌های مردمی، مشخص شد این افراد با راه‌اندازی مراکز دندانپزشکی به صورت غیر‌مجاز در میاندوآب مبادرت به دخالت در اموردندانپزشکی می‌کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: بر اساس آیین نامه های وزارت بهداشت، هرگونه فعالیت درمانی در محیط پزشکی منوط به اخذ مجوز های لازم توسط افراد واجد شرایط امکان پذیر می باشد‌.

وی افزود: استقرار و فعالیت با دستگاه‌های پزشکی بدون اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت و نیز با حضور افراد فاقد صلاحیت، غیر قانونی بوده و مصداق ایجاد موسسه غیرمجاز می باشد.

احمدی از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه درمان، موضوع را به شماره تماس ۴۵۲۶۸۸۴۹ (واحد نظارت بر درمان) اطلاع و یا به صورت حضوری موضوع را به واحد نظارت بر درمان گزارش کنند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.