با تخصیص 297 میلیارد ریال ؛

۶۹ کیلومتر از شبکه برق سردشت توسعه و بهسازی شد

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تخصیص 297 میلیارد ریال 69 کیلومتر از شبکه برق شهرستان سردشت توسعه و بهسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،دهه فجر امسال ۱۲۲ طرح برق رسانی، عمرانی و خدماتی شرکت توزیع نیروی برق بهره برداری و برای افتتاح این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۴۲۰۰ میلیارد ریال صرف شد.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن اشاره به طرح‌های بهره برداری شده در سطح شهرستان سردشت، خاطر نشان کرد: به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین و توسعه پایدار شبکه، طرح اصلاح و ساماندهی شبکه برق شهرستان سردشت به طول ۶۹ کیلومتر با اصلاح و تبدیل شبکه فشار ضعیف به کابل خود نگهدار انجام و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در سطح شهر و روستاهای شهرستان سردشت جهت رفع ضعف ولتاژ، کاهش تلفات و جلوگیری از استفاده غیرمجاز از شبکه، ۶۳ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: در راستای تامین برق متقاضیان جدید طرح توسعه و احداث شبکه فشار ضعیف هوایی در مناطق شهری سردشت به طول ۵ / ۲ کیلومتر و طرح تامین برق متقاضیان جدید در مناطق روستایی نیز به طول ۱ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

وی همچنین تصریح کرد: احداث ۲ دستگاه پست هوایی با هدف رفع ضعف ولتاژ، احداث ۳ کیلومتری شبکه روشنایی معابر با پایه‌های فلزی و توسعه فیدر و بالابردن سطح قدرت مانور شبکه توزیع از دیگر پروژه‌های افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در سطح شهرستان سردشت می‌‎باشد.