۷۵ میلیارد ریال تجهیزات درمانی در چالدران به بهره برداری رسید

فرماندار چالدران گفت: تجهیزات جدید درمانی بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان با ۷۵ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،محمدرضا عبدالله نژاد روز شنبه در بازدید مسوولان از بیمارستان شهید بهشتی چالدران افزود: این تجهیزات شامل بخش جدید جراحی و اتاق های عمل و دستگاه اکسیژن ساز پرتابل ۶۰۰ لیتری است.

وی اظهار کرد: بخش جدید اتاق در زیر بنای ۳۵۰ متر مربع با ۳ اتاق عمل، سالن ریکاوری، ۲ ایستیشن و پاویون برای استراحت پزشکان جهت انجام عمل های جراحی با ۵۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار چالدران ادامه داد: این بخش‌ها با هدف افزایش ارائه خدمات جراحی به بیماران و کاهش اعزام بیماران نیازمند به جراحی به سایر مراکز درمانی شهرستان های استان و در فاز اول امکان جراحی های عمومی و زنان زایمان با تجهیزات پیشرفته در این بیمارستان فراهم شد.

عبدالله نژاد اضافه کرد: راه اندازی سیستم اکسیژن سازپرتابل ۶۰۰لیتری نیز با اعتبار۲۵ میلیارد ریال از سوی بنیاد علوی خدمات دیگر برای ارائه خدمات بهتر به بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی چالدران است.

وی گفت: بیمارستان شهید بهشتی چالدران با ۶۸ تخت بستری به بیش از ۴۵ هزار نفر از جمیعت این شهرستان خدمات درمانی در بخش های مختلف ارائه می دهد.
به گزارش قارتال نیوز، چالدران با بیش از ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است. که پس از قلعه گنج کرمان، بنیاد علوی نیز طرح توسعه این شهرستان را در دستور کار قرار داده است.