از ابتدای سال 1403 تا كنون

۸۵۰ دستگاه لامپ کم مصرف ال ای دی جایگزین لامپ های پرمصرف معابر سردشت شد

مدیر توزیع برق سردشت از تبدیل 850 دستگاه چراغ روشنایی معابر این شهرستان با لامپ های ال ای دی طی 6 ماهه نخست سال خبر داد وگفت: از ابتدای سال تا کنون 13 پروژه برق رسانی در حوزه های مختلف و مطابق با نیاز این شهرستان، به اجرا درآورده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، فریدون محمدپور مدیر توزیع برق سردشت عملکرد ۶ ماهه این مدیریت در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد و گفت: جایگزینی سیستم های روشنایی کم مصرف معابر شهری و روستایی سردشت با تجهیزات پرمصرف فعلی یکی از ۱۳ پروژه ای است که به همت کارکنان مدیریت توزیع برق سردشت از ابتدای سال تا کنون اجرا شده است که در همین راستا در مجموع ۸۵۰ دستگاه چراغ ال ای دی در معابر این شهرستان نصب شده است.

وی ادامه داد: نصب ۴ دستگاه پست هوایی، احداث قریب به یک هزار متر خط ۲۰ کیلوولت و نیز نصب ۴ دستگاه ترانسفورماتور از دیگر طرح های زیرساختی است که به منظور افزایش پایداری و ارتقاء عملکرد شبکه در مناطقی از شهری و روستایی سردشت از ایتدای سال تا کنون اجرایی شده است.

مدیر توزیع برق سردشت همچنین اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه های مربوط به تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار آلومینیومی، با تلاش شبانه روزی واحدهای عملیاتی این مدیریت، ۲۰ کیلومتر از شبکه سیمی‌ مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مبلغ ۸میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در راستای کاهش تلفات انرژی، زیباسازی مبلمان شهری و روستایی، کاهش نیاز به شاخه زنی درختان و کاهش میزان استفاده های غیرمجاز از برق؛ به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی در پایان اضافه کرد: احداث بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ متر خط ۴۰۰ ولت هوایی با هدف اجرای تعهدات مردمی در نقاط مختلف شهرستان اعم از روستاهای تابعه و بخشی از مناطق شهری از دیگر اقدامات ۶ ماهه این مدیریت می باشد. محمدپور تصریح کرد: تامین پروژه های اهدایی و بازارچه کیله از جمله پروژه هایی است که اجرای آنها در سال گذشته آغاز شده و با تلاش و زحمات همکاران این مدیریت در ۶ ماهه نخست امسال با نصب ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور و مجموعا احداث یک هزار و ۸۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی به پایان رسید.