همزمان با سالروز استکبار ستیزی؛

فریاد “مرگ بر اسراییل کودک کش” در ارومیه طنین انداز شد

همزمان با سراسر کشور مردم ارومیه با حضور گسترده در راهپیمایی روز ۱۳ آبان نفرت و انزجار خود از استکبار و حمایت از مردم مظلوم غزه را فریاد زدند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان صبح امروز شنبه از ساعت ۱۰ صبح با حضور گسترده مردم، مسئولان، روحانیان، ورزشکاران، دانش‌آموزان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، دانشجویان، فرهنگیان ارومیه و اقشار مختلف مردم در ارومیه برگزار شد.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم در خیابان امام(ره) ارومیه حضور یافتند و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل کودک کش، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود و مرگ بر استکبار، انزجار خود را از سیاست های استکباری کشورهای غربی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه ابراز کردند و به همگان فهماندند که ملت ایران به هیچ وجه زیر بار ظلم و ستم نمی روند و در برابر دشمنانی های دشمنان هرگز کوتاه نمی آیند.

۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده‌است.