برگزاری دومین جشنواره رسانه و عدالت

مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی از برگزاری دومین جشنواره رسانه و عدالت در دادگستری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، اکبر تایوغ با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با مشارکت کانون وکلاء – کانون کارشناسان – مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه، کانون سردفتران و دفتر یاران، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و خانه مطبوعات استان در پنج محور:
1-یادداشت
2-خبر
3-گزارش تصویری و کتبی
4-اینفوگرافی، موشن گرافیک
5-فیلم کوتاه و عکس
برگزار می‌گردد و شرکت کنندگان می‌بایست آثار خود را تا پایان وقت اداری ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ به دبیرخانه جشنواره در روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی ارسال نمایند.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان افزود: آثار ارسالی باید در بازه زمان ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ تا ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ تولید و منتشر شده باشند و گستره اجرایی این جشنواره نیز کلیه رسانه‌های استان آذربایجان غربی اعم از روزنامه ها، هفته نامه ها، نشریات، پایگاهها و سایتهای الکترونیکی، خبرگزاریها، پایگاههای خبری، صدا سیما و … می‌باشد.

تایوغ ادامه داد شرکت کنندگان آثار خود را می توانند به نشانی اینترنتی Rvabtomwmy20@gmail.com و یا از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۱۴۱۴۸۴۶۸۸ ارسال و یا حضوراً به دفتر روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی واقع در میدان انقلاب ساختمان مرکزی دادگستری طبقه دوم تحویل نمایند.

وی در پایان گفت: در اختتامیه این جشنواره که روز ۱۷ مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار برگزار خواهد شد به سه نفر از برگزیدگان این جشنواره در هر بخش لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.