لوازم خانگی قاچاق میلیاردی در شهرستان مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان مهاباد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سردار رحیم جهانبخش با بيان اينكه مبارزه بی امان و خستگی ناپذير پليس با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت مستمر ادامه دارد اظهار داشت: قاچاق کالا، اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد.

وی افزود: در پی تشدید اقدامات مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ایستگاه بازرسی دارلک حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان بيان داشت: با هوشیاری ماموران کامیون مورد نظر متوقف که در بازرسی از آن انواع لوازم خانگی به صورت قاچاق کشف شد.

وی بیان داشت: با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند خاطرنشان کرد: در این خصوص خودرو حامل محموله قاچاق به پارکینگ منتقل و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جهانبخش در پایان اظهار داشت: قاچاق کالا و ارز ضربات مهلکی به بدنه اقتصاد وارد کرده و به نوعی تولید و اشتغال که محورهای اصلی شعار امسال است را درگیر می کند بر همین اساس مبارزه با این معضل نیازمند عزم و اراده همگانی است.