دستگیری 10نفر از اراذل و اوباش در نقده

فرمانده انتظامي شهرستان نقده از دستگيري 10 نفر اراذل و اوباش این شهرستان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ”کیومرث پاکدل” در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پی ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، درگیری و قمه کشی و مزاحمت برای نوامیس مردم توسط 10 نفر از اراذل و اوباش این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به این که متهمان پس از این اقدام از محل متواری شده بودند، ماموران پليس امنيت عمومی اقدامات اطلاعاتی را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی با دادستان این شهرستان، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را کمتر از یک ساعت در مخفیگاهشان شناسایی و به دام انداختند.

سرهنگ پاکدل با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به مخلان نظم و امنيت عمومي که بخواهند با قدرت نمايي و حرکات غير متعارف آرامش عمومي شهروندان را خدشه دار کنند، هشدار داد: پليس هرگز اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالي و کذايي خود، امنيت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

فرمانده انتظامی نقده در خاتمه، خاطرنشان کرد: قطعا کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد./