همزمان با دهه کرامت؛

برگزاری ویژه برنامه «از عصمت تا کرامت» با حضور خادمان رضوی در ارومیه

همزمان با هشتمین روز از دهه‌ی کرامت، ویژه برنامه «از عصمت تا کرامت» با حضور خادمان بارگاه رضوی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در این مراسم، رونمایی از آثار نقاشی رضوی و برپایی نمایشگاهی از آثار رضوی را از برنامه‌های جنبی این ویژه برنامه عنوان کرد.

زهرا آب‌سوران افزود: برپایی نمایشگاه آثار رضوی در مناسبت‌های ملی و مذهبی در اماکن مختلف از برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون استان در طی سال جاری می باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین توسلی از خادمان و حاملان پرچم بارگاه رضوی، عنایت امام رضا علیه‌السلام را همواره در امور مسلمانان نقش‌آفرین ذکر کرد و گفت: اگر ما امروز نتوانستیم در حرم امام رضا علیه‌السلام باشیم اما عنایت ایشان شامل حال حاضران در این مراسم نیز هست و ما به عنوان خادمان بارگاه ایشان حامل پرچم آن امام رئوف در این مراسم معنوی هستیم.

مداحی حاج ابراهیم عصاران، یکی دیگر از خادمان بارگاه رضوی بخش دیگری از این مراسم بود.

تجلیل از کودکان و نوجوانان با نام‌های رضا و معصومه، اجرای سرود «شاه خراسان»، قصه‌گویی با موضوع امام رضا علیه‌السلام، خوانش متن ادبی توسط اعضای کانون و پخش صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بودند.