وجود امام رضا (ع) مایه خیر و برکت برای ایران اسلامی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در ایران اسلامی، نعمتی بزرگ برای کشور است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، جعفر ذوالفقاری امروز در جشن ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام( زیر سایه خورشید ) که با حضور خادمان آستان قدس رضوی برگزار شد با اشاره به اینکه وجود مقدس حضرت ثامن الائمه در جمهوری اسلامی ایران ظرفیتی بی بدیل است، افزود: عاشقان امام رضا (ع)، همواره از سراسر ایران و بخصوص آذربایجان غربی مشتاق زیارت حرم مطهر حضرت هستند.

وی در ادامه خدمت به اهل بیت (ع) را توفیقی بزرگ و افتخاری ارزنده معرفی کرده و یادآور شد: وجود امام رضا (ع) مایه خیر و برکت برای ایران اسلامی بوده و امیدواریم خادم شایسته ای برای ایشان باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به عشق و علاقه مردم استان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، افزود: مردم متدین آذربایجان غربی در مناسبت های مذهبی در کنار یکدیگر و با وحدت و همدلی، همواره ارادت خود را نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت و به ویژه حضرت امام رضا (ع) ابراز داشته و این ویژگی در همه ابعاد زندگی آنها مشهود است.

ذوالفقاری در پایان با تاکید بر اینکه رفتار و کردار بزرگان دین و ائمه اطهار باید سرلوحه اقدامات مدیران قرار گیرد، خاطرنشان کرد: رضایت اهل بیت و خشنودی ایشان در این است که ما در مسیر خدمت شایسته به مردم گام برداریم.