صادرکنندگان افسران جنگ اقتصادی هستند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه صادرکنندگان افسران جنگ اقتصادی در مبارزه با تحریک ها هستند گفت: ارزش کار صادرکنندگان کمتر از جهاد در راه خدا نیست.

 به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،ناصر عتباتی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برگزیده و شایسته تقدیر استان مه در سالن جلسات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد گفت:امروز صادر کنندگان در مقابل دشمنانی که با تحریم ها سعی دارند کشور را به سمت و سوی نابودی بکشند ایستاده آمد.

عتباتی با بیان اینکه صادرکنندگان افسران جنگ اقتصادی در مبارزه با تحریک ها هستند گفت: ارزش کار صادرکنندگان کمتر از جهاد در راه خدا نیست.

وی افزود: صادرکنندگان با نگاه مسئولانه و عرق به آرمان های ملی و مردم با اشتغالزایی و تولید در صدد عبور از سد تحریم ها هستند که این به معنی وطن پرستی،انقلابی بودن و حزب اللهی بودن است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، فرود: امروزه در جامعه بیشتر آسیب های اجتماعی،اختلافات خانوادگی و بزهکاری ناشی از مشکلات اقتصادی است که تولیدکنندگان میتوانند با ایجاد اشتغال برای جلوگیری از این آسیب ها در جامعه جلوگیری کنند.

عتباتی افزود: درب هر واحد تولیدی که باز شود درب زندانی بسته می شود.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه استان با دارا بودن ظرفیت های بالقوه به واسطه هم مرزی با سه کشور توانایی نفوذ صادراتی تا قلب اروپا را دارد گفت: کمتر استانی در کشور از این ظرفیت ها برخوردار است بنابراین باید برای گشایش اقتصادی و صادراتی در استان تمامی مسئولین در تلاش باشند.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۱۸۰۰ زندانی در کارگاه تولیدی بیرون از زندان مشغول بکار هستند و تعدادی از زندانی هوایی که مشکل سند داشتند در واحد های تولیدی داخل زندان مشغول بکار هستند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه مسئولین استانی وظیفه دارند همراه و پشتیبان تولید کنندگان باشد و اگر نمی‌تواند همراهی کند، نباید چوب لای چرخ تولید کنندگان قرار دهد.