سلامت مردم قابل اغماض نیست

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌غربی در دیدار با دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: موضوعات مربوط به امنیت غذایی و سلامت مردم از اهمیت زیادی برخوردار بوده و قابل اغماض نیست.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،  حسین مجیدی،افزود: سلامت مردم مقید به زمان نبوده و باید همیشه مدنظر باشد و بدین جهت بازدیدها و نظارتهای میدانی مستمر از اهمیت دو چندانی برخوردار خواهد بود.

مجیدی ادامه داد: تسریع در اجرای قوانین و رسیدگی به پرونده های حوزه سلامت و ایجاد رویه های قانونی برای سلامت مردم بسیار ارزشمند و مهم است.

دادستان عمومی استان و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: مردم یا سایر دستگاهها نباید فکر کنند، دستگاه قضایی با آنها همکاری ندارد، لذا ایجاد تحرک و پویایی بین دستگاه قضایی و دانشگاه علوم پزشکی با برگزاری جلسات مشترک بسیار مهم است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید بدانیم هزینه ای که دولت از بابت سلامت مردم متحمل میشود بسیار زیاد است، لذا اهمیت پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و توجه ویژه به آن بسیار اساسی است.

در پایان حسین مجیدی تاکید کرد: اگر کارها با نیت الهی انجام گیرد،هم انگیزه را افزایش می دهد و هم مورد عنایت مساعدتهای الهی قرار می‌گیرد.

گفتنی است در این دیدار دکتر موسوی معاون توسعه مدیریت، منابع وبرنامه ریزی دانشگاه، دکتر حیدرزاده مدیر اداره امور حقوقی دانشگاه و دکتر افشانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند.