با نمایش «رینارد روباهه»؛

نخستین اجرای تماشاخانه سیار در آذربایجان‌غربی از خوی کلید خورد

تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با حضور در استان آذربایجان‌غربی، نخستین اجرای نمایش «رینارد روباهه» را در شهرستان خوی به روی صحنه برد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، این نمایش وچندین برنامه‌ فرهنگی دیگر از جمله اجرای موسیقی، معرفی آیین گلاب‌گیری خوی و شعرخوانی در پارک گلستان خوی اجرا و با حضور گرم خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان این شهرستان مواجه شد.

نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری و در نکوهش دروغگویی، معرفی نعمت‌های خداوند و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به نمایش درمی‌آید.

قرار است، ۵ شهر در استان آذربایجان‌غربی از ۲۵ تا ۲۷ تیر ۱۴۰۱ میزبان تماشاخانه سیار کانون با ۶ نوبت اجرای نمایش رینارد روباهه باشند .

بر همین اساس پس از خوی، شهرستان ماکو از ساعت ۱۹ عصر شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ پذیرای تماشاخانه سیار کانون در پارک امام خمینی (ره) این شهرستان می باشد.

تماشاخانه سیار کانون با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، ایجاد عدالت فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد نشاط عمومی و انتقال آموزه‌های تربیتی به کودکان و نوجوانان، میهمان شهرستان‌های ارومیه، خوی، ماکو، میاندوآب و تکاب خواهد بود.