پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به مناسبت کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری

جواد جنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی درخشش دانش آموزان بااستعداد استان و کسب دو رتبه برتر کنکور سراسری ۱۴۰۱ در گروه آزمایشی علوم تجربی را به دانش آموزان، فرهنگیان دلسوز و خانواده ها ی بزرگوار این عزیزان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

درخشش غرور آفرین دانش آموزان توانمند استان در آزمون ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی موجب بسی مباهات است که برگ زرین دیگری در صحیفه افتخارات جوانان مستعد و پرتلاس استان به تصویر کشید.
چه زیباست با توکل به الطاف الهی و عزمی راسخ از چشمه سار زلال دانش در مکتب حکمت معلم بهره جستن و برای ساختن فردایی بهتر مهیا شدن.
اینجانب، با کمال مسرت موفقیت تمام فرزندان عزیزم در کنکور سراسری به ویژه درخشش تحسین برانگیز آقایان محمدطه رنجی و رضا نوری، دارنده رتبه هاي چهارم و هشتم کشوری در گروه آزمایشی علوم تجربی كنكور سراسري ۱۴۰۱ را به دانش آموزان عزیز، خانواده های محترم، فرهنگیان فرهیخته و دلسوز و مردم شریف استان تبریک و تهنیت عرض نموده، از ذات لایزال الهی سلامتی، سعادت و موفقیت آینده سازان این مرز و بوم و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت مي نمايم.

با كمال احترام
جواد جنگی
مدير کل آموزش و پرورش استان
آذربایجان غربی