در آستانه هفته دولت صورت گرفت؛

روز دوم سفر کاری مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی به شمال استان

دکتر جعفری مدیر کل بیمه سلامت استان بعد از شهرستان ماکو در روز دوم سفر خود به شمال استان از شهرستانهای پلدشت و شوط دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، دکتر جعفری مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی در روز دوم سفر کاری خود به شمال استان، با حضور در اداره بیمه سلامت شهرستان شوط وضعیت و کیفیت ارائه خدمات  به مردم شهرستان را به صورت میدانی بررسی نمود.

مدیر کل بیمه سلامت استان سپس  به همراه تیم مدیریتی همراه و در راستای  بررسی  اجرای طرح دارو یار، کنترل تخصیص ارز ترجیحی دارو و میزان پرداختی بیمار از داروخانه  شبانه روزی دکتر علیزاده و داروخانه دکتر عزیززاده  شوط بازدید به عمل آورد و مستقیماً پاسخگوی سوالات مردم و بیمه شدگان بود.

در ادامه مدیر کل بیمه سلامت استان با رئیس شبکه و سرپرست بیمارستان شهدای شوط آقای دکتر آزادی جلسه تخصصی و فنی برگزار نمودند دکتر جعفری اذعان داشت همکاری متقابل اداره کل و شبکه تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف و برنامه های فی مابین دارد که با حفظ و ارتقاء این ارتباطات میتوان افزایش کیفیت خدمات و افزایش میزان رضایتمندی مردم را شاهد بود

در این دیدار دکتر آزادی با اهدای لوح تقدیر به رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان آقای خدایاری، از عملکرد خوب بیمه سلامت  درارتقاء شاخص‌های سلامت شهرستان و روستاهای تابعه تجلیل به عمل آورد .

سفر به شهرستان شوط با دیدار مدیرکل بیمه سلامت و فرماندار شهرستان،جناب  آقای بابازاده و ارائه گزارش عملکرد ادره کل و شهرتسان شوط و تشریح طرح های جدید بیمه سلامت و تقدیر فرماندار شهرستان  پایان یافت.

سپس پس دکتر جعفری و تیم مدیریتی با سفر به کلاردشت با آقای اسدزاده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار پلدشت دیدار نمودند و ضمن ارائه عملکرد بیمه سلامت استان و شهرستان به بررسی دوجانبه مسائل و راهکارهای موجود پرداختند.

مدیرکل بیمه سلامت قبل از از بازگشت به ارومیه با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت و رییس بیمارستان امام خمینی (ره ) دکتر محبوبه حسینی در خصوص مسائل مختلف از جمله همکاری ها و قراردادهای موجود دیدار نمودند. دکتر جعفری دغدغه هر دو دستگاه را افزایش سطح سلامت جامعه عنوان کرد و تحقق آن را نیازمند هماهنگی و انسجام عملکرد هر دو مجموعه  دانستند.