پیام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی به مناسبت روز کارمند

حسین سپهری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی به مناسبت سومین روز از هفته دولت که به نام کارمندان نامگذاری شده است، پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گرامیداشت نام و راه سرور آزادگان جهان، سالار شهیدان، حضرت اباعبداله الحسین (ع)، یاد و خاطره مجاهدان عرصه ایمان و عمل، شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی می‌داریم.

موفقیت سازمان‌ها در گرو تلاش و توانمندی نیروهای ماهر، خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می‌کوشند تا در مسیر حرکت سازمان به سوی چشم‌اندازهایی تعیین شده، نقش موثری ایفا نمایند و بی‌شک هر تلاش مضاعف و انگیزه افزون، گامی بلند خواهد بود برای نیل به تعالی سازمان و ثمره‌های شیرین به بار خواهد آورد که کام تمامی اعضای سازمان و جامعه ذینفع را شیرین خواهد نمود.

اینجانب ضمن عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند، از مساعی ارزشمند تمامی کارمندان خدوم و زحمت‌کش به ویژه همکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی به عنوان راهبران توسعه استان قدردانی و سپاسگزاری نموده و امیدوارم در سایه الطاف الهی سلامت و با نشاط در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بالندگی و اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.