بازدید میدانی ابتکار عمل را در زمان بروز بحران در دست ما قرار می دهد

سرپرست تیم اعزامی شرکت گاز آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از تاسیسات منطقه یک گازرسانی تهران گفت: آشنایی با منطقه تحت پوششی که در زمان بروز بحران احتمالی باید عملیات امدادی در آن صورت دهیم درک درستی از شرایط را در اختیار ما قرار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هادی شاکر با بیان اینکه در دو روز گذشته ما سعی کردیم وضعیت شبکه و کل تاسیسات این منطقه گازرسانی تهران را مورد ارزیابی دقیق قرار دهیم اظهار کرد: این امر سبب می شود در زمان بروز احتمالی بحران ما ابتکار عمل را در دست داشته باشیم.

وی با مطلوب ارزیابی کردن این ماموریت گفت: طبیعتا علاوه بر آشنایی با منطقه جهت بهبود امدادرسانی، این سفر کاری دستاوردهایی نیز برای ما در شرکت گاز آذربایجان غربی دارد تا نواقص و کمبودهای خود را نیز بتوانیم رفع و نقاط قوت خود را تقویت نماییم.

شاکر بازدید وضعیت پست امداد و کیفیت اشراف اطلاعاتی در منطقه یک گازرسانی تهران را خوب عنوان و تصریح کرد: برخی از اقدامات صورت گرفته در این منطقه را به عنوان دستاوردهای این سفر به شرکت گاز استان منتقل و برای بهبود کار خود به کار خواهیم برد.

هد تیم اعزامی شرکت گاز آذربایجان غربی در ارزیابی کلی خود این سفر کاری و ماموریت اداری را یک دوره آموزشی خوب و امکان مناسبی برای تبادل دانش و تجربیات در حوزه‌های بهره برداری، امدادی و تعمیراتی دانست و ادامه چنین برنامه‌هایی در شرکت ملی گاز ایران را ضروری و مثمر ثمر عنوان کرد