معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

۴۱ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی بخصوص واحدهای مشکل دار آذربایجان غربی تداوم می یابد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، جواد کرمی امروز در جلسه شورای اداری استان با اعلام اینکه به دنبال تداوم سرمایه گذاری، رشد و توسعه اقتصادی استان هستیم، افزود: در راستای برنامه ریزی برای توسعه استان، همواره واحدهای تولیدی رصد شده و با پیگیری از دستگاههای متولی و بانکها، از واحدهای مشکل دار حمایت می شود.

وی عمده مشکلات واحدهای تولیدی را تامین سرمایه، مشکل زمین و نحوه ارائه خدمات از سوی شرکت‌های خدمات رسان معرفی کرده و یادآور شد: همواره از سوی واحدهای تولیدی درخصوص پرداخت تسهیلات توسط بانکها گلایه می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر مدیریت منسجم منابع بانکی، افزود: متاسفانه مدیریت منابع و مصارف توسط برخی از بانکهای خصوصی رعایت نشده و در جذب منابع فقط به اعتبارات تخصیصی اکتفا می شود که در این راستا بانکها باید بازنگری کنند.

کرمی به ضرورت تامین کالاهای اساسی استان و مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان نیز اشاره کرده و گفت: در راستای اجرای سیاست های دولت، توزیع دستگاههای پوز در واحدهای نانوایی استان به خوبی انجام و ساماندهی شده است.

وی در پایان با تاکید بر کاهش آمار بیکاری در آذربایجان غربی، افزود: ۴۱ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۷۲۰۵ نفر در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود.