رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی؛

آذربایجان غربی به قطب تعاون تبدیل می شود

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی درششمین جلسه هماهنگی واحدهای تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی که در آذربایجان غربی و در اتاق تعاون استان برگزار شد گفت : انتخاب اتاق تعاون استان آذربایجان غربی بعنوان اتاق تعاون برترملى در سال 1401 نشانگر ارتباط تنگاتنگ واحدهای تابعه وزارت تعاون بخصوص همراهی اداره کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان است .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،باقر خلیلی در این نشست کاری برضرورت توسعه بیشترفرهنگ کارجمعی تاکیدنمود و اظهار کرد: آموزش 20هزار نفراز پیله وران سراسر استان توسط اتاق تعاون درحالی است که بیش از 1500 فقره اختلاف در تشکل های تعاونی درمرکز داوری استان رسیدگی و برای سومین بار مرکزداوری اتاق تعاون استان در مقام برتر ملى قرارگرفت .

وی یادآورشد که امروز بخش تعاون در آذربایجان غربی نشان می دهد که برای گفتن حرف دارد و این مهم را تلاش تک تک تعاونگران و تشکل های آنها در قالب شرکت های تعاونی و اتحادیه ها به اثبات می رساند .

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی دراین جلسه خواستار تشکیل دبیرخانه اتاق های تعاون ،بازرگانی و اصناف در استان و نیز رعایت جایگاه اتاق تعاون در جلسات تصمیم ساز استان شد.