پذیرفتنی نیست آذربایجان غربی در اعطای تسهیلات بانکی در ردیف31 کشور باشد

معاون اقتصادی استاندارآذربایجان غربی درجلسه شورای هماهنگی واحدهای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان که در محل اتاق تعاون برگزارشد گفت : اتاق تعاون بازوی مشورتی سران قوا بوده و جایگاه قانونی دارد و مورد تاکید قانون و حاکمیت است .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، جوادکرمی دراین راستا افزود : تعاونی ها باید فعالیت خود را ملموس و در خور توجه انجام دهند و عملکرد خود را بهبود ببخشند . تشکل های تعاونی ازعملکرد و فعالیت های سنتی دیگر دست بکشند زیراتجارت و تولید امروز ، متفاوت از گذشته و روش های سنتی است .

معاون استاندارآذربایجان غربی با اشاره به تکمیل زیرساخت های توسعه درمناطق روستایی شامل راه آب برق گازو…گفت ایجاد شغل پایدار در مناطق روستایی حلقه مفقوده است و بدین سبب است که روستاها با مشکل مهاجرت مواجه هستند.

کرمی یادآورشد: بازارچه های مرزی را براساس تجارت نوین فعال می کنیم و از ظرفیتهای مرزنشینان وکولبران نیز برای رونق تجارت و توسعه مناطق مرزی استفاده می کنیم.

معاون اقتصادی استاندارآذربایجان غربی گفت : بانکها دنبال این نباشند که از اعطای تسهیلات خودداری کنند باید سهم بانکها در اعطای تسهیلات مشخص شود . اگربانکها به تعهدات خودعمل نکنند عا