مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی:

شهدا و ایثارگران چراغ هدایت ما در خدمت به مردم هستند

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران چراغ هدایت ما در خدمت به مردم هستند، گفت: دیدار با خانواده‌های ایثارگران و خانواده‌های شهدا به ما روحیه خدمت می دهد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،حمید مردانیان در جریان سفری سه روزه به آذربایجان غربی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، اظهار داشت: هدف ما عمل به مطالبات رهبری یعنی ترویج فرهنگ ایثارگری جهاد در سطح جامعه است.

وی بیان کرد: دشمن به‌دنبال ایجاد شکاف در جامعه بوده و یکی از برنامه‌های اساسی وزارت راه و شهرسازی ایجاد وحدت و همبستگی‌ است و در این سفر با خانواده‌های شهدای اهل تسنن،ارامنه ، شهدای مدافعان حرم نیز دیدار خواهیم داشت.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: وحدت از نیازهای اساسی جامعه امروزی است.

مرادنیان تاکید کرد: امنیت امروز مرهون تلاش های ایثارگران و از خودگذشتگی شهدای این مرز و بوم است باید راه و روش و منش این مجاهدان ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار اظهار داشت :شهدا و ایثارگران کسانی بودند که برای پایداری و اقتدار نظام و انقلاب بسیار تلاش کردند که باید قدران زحمات این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام والمسلین سید مهدی قریشی ادامه داد: دیدار و ملاقات با خانواده‌های ایثارگران و شهدا اقدامات حسنه‌ای است که نباید ترک شود و این دیدارها باید در جامعه به صورت گسترده ترویج شود .

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باعث روحیه دهی به خانواده‌ها و حتی خود ما می‌شود که این اقدامات باعث می‌شود از مسیر انقلاب جدا نشویم .