توقيف اتوبوس حامل محموله قاچاق در ماکو

فرمانده انتظامی استان از توقيف یک دستگاه اتوبوس و کشف محموله قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در شهرستان ماکو، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان “ماکو” با اشراف اطلاعاتی، حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه اتوبوس  به ظن حمل کالای قاچاق  مشكوك و آن را متوقف کردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از اتوبوس  توقیف شده، با هوشیاری  ماموران 640 ثوب البسه و 100 قطعه کاسه نمد خودروهای سنگین به صورت قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه 5 میلیارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این رابطه اتوبوس توقیف و  یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

سردار جهانبخش در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق يکي از اولويت هاي کاری و ماموريتی پليس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان عزيز از عملكرد پليس مي باشد.