تولید فیلم کوتاه « سس» در حوزه هنری آذربایجان غربی به پایان رسید

تولید فیلم کوتاه داستانی« سس» به کارگردانی « رضا محمد خانی » ۳۰ مهرماه سال جاری در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در این فیلم کوتاه که در مدت چهار دقیقه با ایفای نقش« جمال ذوالقدر و مرتضی آقازاده » به زبان « ترکی آذربایجانی » با حمایت و تقبل بخشی از هزینه های آن توسط حوزه هنری آذربایجان غربی تولید شده است ؛ داستان یکی از مداحان اهل بیت(ع) است که در اجراهای خود دچار غرور کاذب شده و اتفاقی نابهنگام باعث می شود این فرد مداح در نگرش خود تجدید نظر کند .

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی در خصوص تولید فیلم کوتاه داستانی« سس» اظهار داشت: مرحله پیش تولید این فیلم کوتاه از ۱۰ مرداد ماه سال جاری آغاز شده بود و فیلمبرداری این اثر با حضور« محمد مستوفی » و صدابرداری « فرهاد رز پوش» در مسجد علی شهید ارومیه انجام شد که در همین راستا« مرضیه رضوانفر » به عنوان مدیر تولید و «احسان نوروزی » به همراه« سامان حسن زاده» به ترتیب به عنوان دستیار کارگردان و طراح صحنه در تولید این فیلم حضور داشتند.

حمید امدادی افزود: علی سعیدی، یاسر مغنی، مبین محمدزاده، شاهین عبدالله زاده، ایلیا فضلی، محسن وهاب زاده، علی اصغر جعفر زاده و بهنام شیخی دیگر بازیگران این فیلم کوتاه داستانی هستند که در بخشی از داستان آن حضور دارند.

« سس » بعد از تولید فیلم کوتاه داستانی رویای من به کارگردانی «مبین سفری» دومین تولید واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی در شش ماهه نخست سال جاری است .