برنامه های فرهنگی ویژه کودکان در روستای زلزله زده مرتضی قلی کندی برگزار شد

با حضور کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان خوی در جمع كودكان مناطق زلزله زده شهرستان خوي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،رئیس و کتابداران اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی با مشارکت اداره آب و فاضلاب این شهرستان با حضور در جمع کودکان مناطق زلزله زده و اجرای برنامه های فرهنگی شور و نشاط کتاب‌خوانی را به آن‌ها هدیه دادند.

هادی درستی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی گفت: قصه گویی با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، نقاشی، کاردستی و سرود خوانی از جمله برنامه های فرهنگی بودند که در میان دانش آموزان یکی از روستاهای مناطق زلزله زده بخش مرکزی شهرستان خوی توسط کتابداران اجرا شد و در انتها با اهدا جوایز از نفرات برتر تقدیر شد.

هادی درستی  ادامه داد: این برنامه با هدف استفاده از ظرفیت کتاب و کتاب‌خوانی و مطالعه برای بازگرداندن روحیه نشاط و سرزندگی به خانواده‌های مناطق زلزله زده شهرستان خوی اجرا شد.

همچنین مجید خلخالی، رئیس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب نیز در جریان اجرای این برنامه گفت: کتاب و کتاب‌خوانی ابزار فرهنگی است که در اختیار کتابخانه‌ها قرار دارد و ما نیز به همین اقتضا تصمیم به برگزاری این برنامه و حضور در جمع دانش آموزان گرفتیم  تا در کنار ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فرهنگ استفاده صحیح از منابع آبی را نیز ترویج دهیم .

شایان ذکر است این برنامه در محل مدرسه روستاهای مرتضی قلی کندی از توابع بخش مرکزی شهرستان خوی  اجرا شد.