رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی

جوانان آینده و پایه های رشد یک جامعه هستند

همزمان با «هفته تربیت بدنی» رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی سوم آبان ماه سال جاری در رأس هیئتی با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان با سرپرست این اداره‌کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، احد هوشمند قره باغ در این دیدار طی سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه نیروهای جوان و ورزشکاران در رشد و توسعه جامعه گفت: جوانان آینده و پایه های رشد یک جامعه هستند و بایستی در آموزش و حمایت از این قشر با اجرای برنامه های دراز مدت و کوتاه مدت مهندسی شده بیش از پیش تلاش کرد.

هوشمند قره باغ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت توجه به نیازهای جوانان افزود: همکاری ادارات در راستای معرفی داشته‌های فرهنگی، اجتماعی استان آذربایجان غربی وانتقال ارزش ها و پیام انقلاب اسلامی به این نسل از جامعه یکی از وظایف اصلی دستگاه های اداری است که نباید از اهمیت آن غافل شد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود ضمن معرفی سیاست‌ها ، اهداف و برنامه‌های حوزه هنری استان در راستای معرفی « زیست‌بوم فرهنگی» استان آذربایجان غربی ؛ بر اجرای برنامه‌های مشترک حوزه هنری استان و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی طی روزهای آینده تاکید کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی آماری از وضعیت هیئت های ورزشی و سمن های فعال در استان گفت: استان آذربایجان غربی از مناطق با استعداد و پر ظرفیت ورزشی با تاریخی گهر بار در این حوزه است که بایستی بیش از گذشته برای نسل کنونی ؛ به خصوص جامعه جوانان استان معرفی شوند.

سجاد بیرامی افزود : ورزش به روایت هنر و حضور جامعه جوانان استان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری از مسائلی هستند که می تواند در رشد و توسعه این بخش از جامعه بسیار موثر باشد که در این راستا اداره کل ورزش و جوانان آماده انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگی با حوزه هنری آذربایجان غربی جهت تولید محتوا و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در حوزه ورزش است.

در پایان این دیدار رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی به رسم یادبود بخشی از تولیدات ادبی و موسیقی حوزه هنری استان را به سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اهدا کرد.