۷ کارگاه توسط انجمن‌های تخصصی کانون آذربایجان غربی در مهر ۱۴۰۱ برگزار شد

انجمن‌های ادبی، هنرهای نمایشی و عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی ۷کارگاه حضوری و مجازی را در مهر ۱۴۰۱ برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،نشست‌های انجمن‌های تخصصی کانون استان در مهر ۱۴۰۱ در بستر فضای مجازی و با حضور مدرسان و پژوهشگران بومی و غیر بومی برگزار شد.

بر این اساس، انجمن هنرهای نمایشی کانون استان، جلسه‌ی مجازی «آسیب شناسی جلسات» را با حضور شادی پاکزاد مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ مهاباد برگزار کرد.

انجمن عکاسی کانون استان نیز با حضور لیلا سادات خوانساری کارشناس هنرهای تجسمی کانون استان همدان اقدام به برگزاری ۲ کارگاه مجازی با عنوان«عکاسی طبیعت» ویژه دختران و پسران کرد.

همچنین انجمن ادبی کانون استان ۴ جلسه حضوری با موضوع‌های «شخصیت پردازی در داستان» و «نقد آثار» را با حضور سیاوش رحیمی نویسنده و پژوهشگر و سمیه حاضر وظیفه، آمینه جاویدان و زهرا آوری مربیان ادبی مراکز کانون استان برگزار کرد.

یادآوری می شود، در حال حاضر پنج انجمن تخصصی قصه‌گویی، ادبی، هنرهای نمایشی، سرود و عکاسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کنند.