تکریم هنرمندان مهجور استانی در صندوق اعتباری هنر در جریان است

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تکریم هنرمندان بخصوص هنرمندان استانی مهجور و ناشناس در مجموعه صندوق اعتباری هنر یکی از اتفاقات خوبی است که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان است. 
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سید محمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آیین‌ تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی که ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰ در محل آمفی‌تئاتر نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد، گفت: حُسن تعامل شایسته با تمامی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه بخصوص در استان از نظر قومیتی بسیار متفاوت و قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه همواره اولویت نخست برای انتخاب مدیران کل، انتخاب از داخل سیستم است، افزود: خوشبختانه آقای علیرضا نوروزی از خانواده فرهنگ و هنر بوده و منصوب دولت مردمی و انقلاب هستند.

هاشمی ادامه داد: مردمی بودن مدیرکل بدین معناست که مدیر باید کارسپاری کند، تا زمانی کا کارسپاری به مردم صورت نگیرد، نتیجه‌ای نخواهیم دید و انقلابی بودن نیز بدین معناست که مدیرکل بتواند به‌خوبی با تمامی مدیران دیگر تعامل، ارتباط و همکاری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غنای مالی نداریم، اما تلاش های خوبی در مجموعه دولت و حاکمیت با تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی درحال انجام است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: تکریم هنرمندان بخصوص هنرمندان استانی مهجور و ناشناس در مجموعه صندوق اعتباری هنر یکی از اتفاقات خوبی است که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان است.