فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای / ایران ۲- برزیل ۱ ؛قهرمانی به ما میاد!

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل در فینال برای چهارمین بار به عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام بین قاره‌ای دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و برزیل به عنوان دو فینالیست جام بین‌قاره‌ای به میزبانی کشور امارات به مصاف هم رفتند که ساحلی‌بازان ایران با نتیجه ۲-۱ به پیرزوی رسیدند و قهرمان این مسابقات شدند.

ساحلی‌بازان ایران برای رسیدن به این مرحله در مرحله گروهی تیم‌های پاراگوئه، آمریکا و ژاپن را شکست داد و در مرحله نیمه‌نهایی از سد امارات میزبان گذشت تا حریف برزیل در فینال باشد.

تیم ملی روسیه با ۴ بار قهرمانی پرافتخارترین تیم در این رقابت‌هاست و تیم‌های ایران و برزیل هر کدام با ۳ بار قهرمانی به دنبال نزدیک شدن به روسیه بودند که ملی‌پوشان ایران حالا با ۴ قهرمانی با روسیه برابر شد.

ترکیب تیم ملی ایران:

مسلم مسیگر(کاپیتان)، محمد احمدزاده، حمید بهزادپور(دروازه‌بان)، امیرحسین اکبری و محمد معصومی زاده/ سرمربی: علی نامدار

ترکیب تیم ملی برزیل:

رودریگو سوتو، کاتارینو (کاپیتان)، جونیور بنجامین، مائوریسینیو و بوبو (دروازه‌بان) / سرمربی: مارکو اوکتاویو باربوسا

گل‌های بازی:

دقیقه ۹: حمید بهزادپور، گلر تیم ملی ایران با یک کار تیمی توپ را به احمدزاده رساند و این بازیکن با تجربه با ضربه قیچی برگردان زیبا گل اول را برای تیم ملی به ثمر رساند.

دقیقه ۳ (وقت دوم): سعید پیرامون با شوت زیبایی از کنار زمین، توپ را به کنج دروازه بوبو فرستاد و فاصله با برزیل دو برابر شد.

دقیقه ۸ (وقت سوم)- یک ضربه پنالتی برای برزیل به دست آمد که کاتارینو آن را به گل اولش برای تیمش تبدیل کرد.