امسال تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه در لیگ یک حضور خواهد داشت

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: امسال تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه در لیگ یک حضور خواهد داشت و شرط تداوم‌ این حضور و حمایت، منوط به تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم است.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، پیمان رضایی که به همراه گلشن نوروزی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامي شهر جهت تماشای تمرینات تیم والیبال دسته یک بانوان شهرداری در سالن غدیر حضور یافته بودند، در گفتگو با اعضای این‌ تیم‌ با تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه به‌ جهت حمایت از تیم والیبال بانوان شهرداری و تشکیل این‌ تیم در فصل 1400 اظهار کرد: چندین سال بود که والیبال بانوان باشگاه در حالت تعطیلی قرار داشت که خوشبختانه با پیگیری های مستمر و مساعدت های لازم، بار دیگر شاهد حضور تیم بانوان شهرداری در رقابت های لیگ یک خواهیم بود.

وی  ادامه داد: امسال تیم بانوان شهرداری در لیگ یک حضور خواهد داشت و شرط تداوم‌ این حضور و حمایت، منوط به تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با بیان‌ اینکه نظم و انضباط تیمی مهمتر از مسائل فنی می باشد، خاطر نشان کرد: این‌تیم‌ نماینده شهر عشاق والیبال است و امیدوارم در طول مسابقات با تمام‌ توان‌ خود حاضر شوید.

رضایی گفت: امیدوارم با کسب نتایج ایده آل و مطلوب بتوانند از حیثیت والیبال ارومیه در حوزه بانوان دفاع کرده و در سال های آتی شاهد حضور تیم بانوان شهرداری در رقابت های لیگ برتر باشیم.