نشست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با همکاران ستادی شرکت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در نشستی صمیمی با کارکنان حوزه ستادی این شرکت، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،در این نشست طاهر کیامهر، معاونین، مشاوران و پرسنل ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان حضور داشتند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ابتدای این جلسه هدف از برگزاری نشست‌های صمیمی هم اندیشی با کارشناسان و کارکنان را ترویج فرهنگ سازمانی و تبیین اهداف کلان شرکت و همچنین جلب مشارکت کارشناسان و کارکنان در تدوین برنامه‌ها و اصلاح روشهای اجرایی در جهت نیل به تعالی در اهداف سازمان دانستند.

وی به برنامه ریزی برای ارتقای هر چه بیشتر جایگاه صنعت برق از طریق ایجاد همدلی و وحدت رویه بین همکاران اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم بهترین بهره را ببریم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان صنعت برق در گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۱، خاطر نشان کرد: خوشبختانه تابستان سالجاری صنعت برق کشور و به تبع آن توزیع برق آذربایجان غربی علی‌رغم تمام مشکلات و ناترازی‌های تولید و توزیع، فصل پیک تابستان را با کمترین مشکل و با موفقیت پشت سر گذاشت و بی‌تردید این مهم با تلاش شبانه روزی همکاران و برنامه ریزی‌های کلان محقق شد.

وی در ادامه به برخی از مشکلات ساختاری صنعت برق اشاره کرد و گفت: عدم توسعه شبکه فوق توزیع یکی از مشکلات ساختاری صنعت برق در آذربایجان غربی است که برای این مشکلات ساختاری باید توسعه شبکه فوق توزیع به یک مطالبه تبدیل شود.

کیامهر ضمن ابراز خشنودی از این نشست صمیمانه با همکاران از همه همکاران حاضر در این نشست درخواست کرد که با آسودگی خاطر و نگاه انتقادی سخنان خود را مطرح نمایند که تعدادی از همکاران دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پیرامون شرکت و ارتقای نیروی انسانی به لحاظ توسعه ای وانگیزشی را بیان نموده‌اند.