اتمام و بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت محور روستایی گرده‌شینان شهرستان پیرانشهر

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر از اتمام و بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت محور روستایی گرده‌شینان شهرستان پیرانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،هاوری مدرس سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر با اعلام این خبر افزود : با اتمام پروژه بهسازی و آسفالت محور روستایی گرده‌شینان به طول ۲.۶ کیلومتر با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان ، ۳۴ خانوار در منطقه نعلین این شهرستان از نعمت جاده آسفالته بهره‌مند شدند.

مدرس با اشاره به سایر پروژه های شاخص اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر به لکه گیری و روکش آسفالت محور پیرانشهر – پسوه – مهاباد به طول ۱۲ کیلومتر و لکه گیری و روکش راه روستاهای زیوه – کهنه لاهیجان و گزگسک پیران و تیرکش – هنگ آباد هجران به طول ۳ کیلومتر اشاره کرد.

وی اظهار داشت : ۲۰۰ کیلومتر تسطیح و رگلاژ راههای روستایی در کنار بهسازی و آسفالت راه روستایی گرگول علیا به طول ۴.۵ کیلومتر و راه روستایی قزقاپان به طول ۳.۳ کیلومتر و عملیات عمرانی در راه روستاهای کندره – سرین چاوه – امین آباد به طول ۹.۶ کیلومتر با اجرای بستر ، زیر اساس و ۵ دهنه پل و راه روستاهای بازرگان – زاویه قوره – کهنه گنج به طول ۵.۲ کیلومتر با اجرای بستر ، زیراساس و ۱۳ دهنه آبرو از سایر اقدامات و پروژه های مهم این اداره بوده است.