قاچاق لوازم آرایشی بهداشتی در پیرانشهر

فرمانده انتظامی استان از توقيف یک دستگاه وانت پادرا و کشف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان پیرانشهر، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پیرانشهر با اشراف اطلاعاتی، از عبور یک محموله بزرگ مواد خوراکی قاچاق به مقصد این شهرستان از طریق یکی از محورهای مواصلاتی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در همین رابطه مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با کنترل و پایش خودروهای عبوری در محور مورد نظر موفق شدند، وانت پادرا حامل این محموله قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیف شده، با هوشیاری ماموران؛ تعداد ۲۸ هزار و ۱۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی در ادامه با بیان این که کالاهای مکشوفه، قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، ادامه داد: در این رابطه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

سردار جهانبخش در پایان بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.