مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد

با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش؛مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی که با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استانی، معلمان و مدیران مدارس استان برگزار شد، علی مطهری به عنوان مدیرکل جدید معرفی و از خدمات جنگی مدیر کل پیشین قدردانی شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در این مراسم اجرای گام نخست طرح رتبه بندی معلمان در دولت را دستاوردی مهم برای نظام آموزش و پرورش کشور عنوان و تصریح کرد : وزیر آموزش و پرورش بر اجرای دقیق این طرح در آینده نزدیک توجه ویژه دارد.

هاشمی نکو همچنین نیاز تربیتی را مهمترین نیاز مدارس کشور عنوان کرد و گفت:هرگاه توجه به مسائل پرورشی و تربیتی در اولویت برنامه مدیران و معلمان قرار گرفته، محصول تربیتی آن مدرسه با مدرارس دیگر متفاوت بوده است که باید این موضوع به جد مورد توجه مدیران مدارس قرار گیرد.

بخشایی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی هم در این مراسم آموزش و پرورش را مهمترین رکن جامعه عنوان کرد و گفت:هرگاه مدرسه، خانواده و دانش آموز همراه و همگام باشند ثمره آن نسل آینده دین مدار و اخلاق مدار است.

در این جلسه آقای علی مطهری مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی سند تحول را مبنای کار آموزش و پرورش دانست و گفت اگر بتوانیم به مفاد این سند عمل کنیم ارتقاء فرهنگ عمومی و سبک زندگی اسلامی-ایرانی، احترام به قانون و نظم و مسئولیت پذیری را در نسل آینده نهادینه کرده ایم.

جواد جنگی مدیرکل پیشین آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات شاخص دوران مدیریت خود ارائه کرد.