کاهش بیش از 16 درصدی شکایات مردمی در سامانه 195

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت دو هزار و 503 شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ در 9 ماهه اول سال گفت: در مقایسه بامدت زمان مشابه در سال گذشته تعداد شکایات ثبت شده حدود 16/5 درصد کاهش داشته است.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، قاسم جلیلی‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت دو هزار و 503 شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ در 9 ماهه اول سال گفت: در مقایسه بامدت زمان مشابه در سال گذشته تعداد شکایات ثبت شده حدود 16/5 درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.

جلیلی‌نژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.