وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از احداث ۵ واحد دوربرگردان در محور ارومیه_مهاباد و ارومیه_سرو باهدف کاهش تصادفات جاده ای در این محورهای پر تصادف خبر داد.
مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای آذربایجان غربی از ثبت بیش از۹۶ هزار مورد انواع تخلف رانندگی در محورهای استان طی مهرماه سال جاری خبر داد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر مردان در صدر جدول این رقابتها باقی ماند.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: نخستین دور از رقابت کشوری درگ در سال ۱۴۰۴ به میزبانی آذربایجانغربی برگزار خواهد شد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه