نمایش « لابیرنت» پنجم بهمن در تالار مولوی تهران بر روی صحنه می رود

نمایش« لابیرنت » از شهرستان ارومیه پنجم بهمن ماه سال جاری در تالار مولوی تهران در قالب چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،علاقمندان جهت تهیه بلیت این نمایش صحنه ای می توانند با مراجعه به سامانه فروش بلیت این رویداد در گیشه ۷ به نشانی https://gisheh۷.ir/tfestival اقدام کنند.

« لابیرنت » به نویسنده گی و کارگردانی « پدرام رحمانی » اثری اجتماعی با موضوع معضلات جامعه بشری و پسرفت هویت انسان در جامعه مدرن امروزی در کنار فراموش شدن ارزش های دینی، اخلاقی و اجتماعی مردمان این جامعه است که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بعد از سه ماه تمرین گروهی در واحد نمایش حوزه هنری آذربایجان غربی تولید شده است.

ماهرخ رفیع زاده ، پدرام رحمانی، علی صبوری، سعید عبداللهی، حسین سرخوش، نرمین کیان وند، فاطمه شکری و رضا محمد خانی بازیگرانی هستند که با اجرای نقشه های مختلف در این نمایش حضور دارند.

نمایش صحنه ای « لابیرنت » از استان آذربایجان غربی بعد از موفقیت در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی و بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای فجر به میزبانی کرمانشاه، جواز حضور در « چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» را در سال جاری کسب کرد.