آغاز به کار پویش حادثه صفر در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از آغاز پویش هشتگ حادثه صفر در راستای ارتقاء و بهبود وضعیت ایمنی کارکنان و پیشگیری از وقوع حوادث در صنعت برق استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،طاهر کیامهر ضمن اشاره به آغاز به کار پویش #حادثه_صفر در این شرکت، عنوان کرد: با توجه به ضرورت کاهش خطرات جانی و مالی و آموزش مسائل ایمنی در حوزه برق و نیز تاکیدات شرکت توانیر این پویش همزمان با سایر شرکت‌های توزیع سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همواره یکی از اهداف استراتژیک و مهم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ارتقای سلامت و ایمنی کارکنان می‌باشد؛ راه‌اندازی این پویش با هدف زمینه سازی برای ایجاد محیط کاری امن و عاری از هرگونه حادثه است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: بی‌تردید برنامه ریزی جهت پیاده سازی رویکردی پیشگیرانه از طریق پیاده سازی فرهنگ ایمنی در شرکت، زمینه ساز محیطی سالم و ایمن برای تلاشگران صنعت برق خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: پویش “حادثه صفر” در قالب برگزاری همایش‌های آموزشی با موضوع ایمنی برای تمامی همکاران فنی و اجرایی با حضور متخصصین این حوزه به صورت مستمر در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

همچنین جزئیات و نحوه برگزاری این پویش در جمع مدیران توزیع برق استان نیز تشریح و بر لزوم همکاری و همراهی تمامی نواحی با این پویش تاکید شد.

گفتنی است این پویش از اول بهمن ماه در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آغاز و تا کنون در ۴ شهرستان میاندوآب، ماکو، شوط و پلدشت اجرایی شده است و طبق برنامه‌ ریزی صورت گرفته در سایر شهرستان‌های استان نیز اجرا خواهد شد.