پیک امید کانون در خوی؛

اعزام تیم امداد فرهنگی کانون پرورش فکری به مناطق زلزله زده خوی

مدیرکل کانون آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور در محل اسکان زلزله زدگان خوی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، زهرا آب‌ سوران با اعلام این خبر افزود: دومین حضور پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های سیار کانون استان در محل اسکان زلزله زدگان خوی و فیرورق با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان همراه بود.

مدیرکل کانون استان، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و بازیابی روحیه و شادابی را از اهداف حضور پیک امید بر شمرد و خاطرنشان کرد: قصه‌گویی، شعرخوانی، برگزاری کارگاه کاغذ و تا و اهدای بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های حضور پیک امید کانون در  مناطق زلزله زده می‌باشند و این حضور در روزهای آتی و در ایام الله دهه مبارک فجر نیز ادامه خواهد داشت.

برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۱ با شعار « ایران استوار، ۴۴ سال افتخار » از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مناطق زلزله زده خوی برگزار می‌شود.