سید هادی بهادری؛

مسئولین فقط بلدند خوب حرف بزنند/در فاصله ارائه و تصویب بودجه قیمت دلار ۵۰ درصد افزایش یافت

نماینده اسبق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین فقط بلد هستند خوب حرف بزنند و تاکنون  اقدام موثری در راستای پیشبرد اهداف کشور در دولت حاضر انجام نداده اند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،سید هادی بهادری در گفت وگوی اختصاصی با قارتال نیوز با بیان اینکه مسئولین فقط بلد هستند حرف بزنند گفت: تاکنون اقدام موثری در راستای پیشبرد اهداف کشور در دولت حاضر انجام نشده است.

وی افزود: وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال یکی از همین اقدامات است.

بهادری ادامه داد: امروز مدیری که کارایی کافی ندارد باید استعفا دهد هم اکنون قیمت  دلار در بازار به ۴۵ هزار تومان رسیده است این یعنی قیمت دلار در یکسال دو برابر شده یک نفر باید مسئولیت ناکارآمدی  را کردن گرفته  و استعفا دهد.

عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه ادامه داد: رییس جمهور باید فکری به حال مدیران ناکارآمد خود کند اکنون  اوضاع در کشور طوری شده که اصلاح طلبی یا اصولگرایی تفاوتی باهم دیگر ندارند فقط برای کنترل اوضاع اقتصادی کشور باید از مدیران کارآمد استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در فاصله ارائه و تصویب بودجه دلار ۵۰درصد افزایش قیمت داشته است گفت: این حاصل جراحی اقتصادی دولت سیزدهم است.

بهادری تصریح کرد: درد کنونی مردم کشور درد اقتصاد است که مقام معظم رهبری نیز به همین مشکل واقف هستند که از  ۱۰ ساله گذشته شعارهای سال را اقتصادی انتخاب می کنند ولی مسئولین اقدام موثری در جهت گشایش اقتصادی در کشور انجام نمی دهند

وی افزود:  این کشور باید به دست خود مردم آباد شود صدای مردم و مخصوصا جوانان را بشنویم و  دوستی ها را به دشمنی تبدیل نکنیم.

نماینده اسبق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:در تاریخ ایران الگوهای بزرگی داریم که ایرانیان با دست خالی تاریخ ساز شده اند ایرانی همیشه ثابت کرده که میتواند، پس باید به جوانان فرصت تاریخ سازی داده شود.

بهادری با بیان اینکه دشمن اصلی ما جهالت ما است گفت: باید مملکت را به دست عاقلان بسپاریم تا شاهد پیشرفت مملکت خود باشیم.

عضو. هیات علمی دانشگاه ارومیه تصریح کرد: باید بساط توهین و افترا در کشور جمع  شده و به فکر اتحاد و همبستگی در کشور باشیم.