همزمان با دهه مبارک فجر؛

بهره برداری از دو باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه میاندوآب

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی میاندوآب از بهره برداری دوباب جایگاه عرضه سوخت بنزین، نفتگاز و CNG این منطقه در شهرستان های نقده و بوکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،سید جواد فیض حسینی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و در راستای تسهیل در ارایه خدمات مطلوب به شهروندان،کاهش ترافیک درون شهری و هزینه رفت و آمد صاحبان خودروها و خدمت رسانی مطلوب به هموطنان عزیز و توسعه متوازن نقاط عرضه فرآورده های نفتی در جنوب آذربایجان غربی، دوباب جایگاه عرضه سوخت در نقده و بوکان به بهره برداری رسیدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی میاندوآب افزود: در این راستا هفتاد و چهارمین جایگاه عرضه سوخت مایع و بیست ونهمین جایگاه تک منظوره CNG منطقه میاندوآب در شهرستان های نقده و بوکان افتتاح و در مدار سوخترسانی قرار گرفتند .

وی گفت: مجتمع خدمات بین راهی CNGعالیشانی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و مجتمع خدماتی رفاهی عرضه بنزین و نفتگاز همایونی(تحت برند)در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۲میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.

فیض حسینی تصریح کرد: جایگاه CNGعالیشانی با برخورداری از سه سکوی سوخت‌گیری و سه دیسپنسر و شش نازلCNG و مجتمع خدماتی رفاهی عرضه بنزین و نفتگاز  همایونی (تحت برند) با ۱۶نازل، دارای دو سکوی عرضه فرآورده بنزین و دو سکو با عرضه فرآورده نفتگاز بر مبنای تازه‌ترین استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.

وی گفت: با راه‌اندازی این جایگاه ها، زمینه اشتغال‌زایی برای ۱۲ نفر فراهم شده است.

منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۱۰۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG وظیفه سوخت‌رسانی به هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را بر ‌عهده دارد.