برد تراکتور بازهم در دقایق پایانی / تراکتور۱_ هوادار ۰

دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر با برد تراکتور و توقف گل‌گهر مقابل مس کرمان و ذوب‌آهن برابر ملوان ادامه پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،تراکتور تبریز بعد از کسب ۱۰ امتیاز از ۴ بازی اخیر خود، با هدایت پاکو خمس امروز در تهران و ورزشگاه پاس قوامین به دنبال کسب پیروزی برابر هوادار تهران بود.

شاگردان ساکت الهامی در ۶ بازی قبلی خود در لیگ برتر شکست نخورده بودند و برای تثبیت جایگاه خود در میانه‌های جدول به کسب پیروزی مقابل تراکتور در خانه نیاز داشتند. نبرد رفت ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود اما امروز شاگردان خمس و الهامی به دنبال رسیدن به ۳ امتیاز بودند.

امیر عرب‌براقی مسئولیت قضاوت مسابقه امروز که در غیاب تماشاگران از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس قوامین آغاز شد را برعهده داشت. ۲ تیم در دقایق ابتدایی مشغول محک زدن یکدیگر بودند که برخورد شدید محمدرضا اخباری با میلاد کر، باعث مصدومیت دروازه‌بان تراکتور و ایجاد وقفه در جریان بازی شد. بعد از وقفه‌ای نسبتاً طولانی، اخباری به بازی بازگشت که تراکتوری‌ها توانستند تیم برتر میدان مسابقه باشند اما درخشش محمدرضا خالدآبادی در خط دروازه هوادار باعث شد تا دروازه این تیم تهرانی بسته بماند.

شاگردان الهامی در واپسین دقایق نیمه نخست روی دروازه تراکتور خطرآفرین شدند که به شکلی عجیب بهترین فرصت گلزنی را در آخرین دقایق نیمه نخست، محمدجواد محمدی از دست داد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم هم درخشش دروازه‌بان چشمگیر بود، به طوری‌که در ابتدای نیمه بازیکنان هوادار بازی را بهتر آغاز کردند که محمدرضا اخباری سد راهی مهاجمان حریف شد و در نقطه مقابل، ضربات شاگردان خمس توسط محمدرضا خالدآبادی مهار شد تا ۲ تیم در آستانه کسب یک تساوی دیگر قرار گیرند.

میلاد کر در نیمه دوم برخورد شدیدی با سپهر روزی‌طلب داشت و به مانند نیمه نخست، وقفه طولانی در جریان بازی ایجاد شد که بعد از خروج کر از میدان مسابقه، امیر عرب‌براقی وقت اضافه‌ای ۱۳ دقیقه‌ای اعلام کرد در همان دقیقه اول وقت اضافه، ارسال ریکاردو آلوز به گوستاوو واگنین رسید تا ستاره برزیلی تراکتور بتواند گل پیروزی‌بخش تیمش را در دقیقه (۱+۹۰) به‌ثمر برساند. بعد از گل واگنین، بازیکنان هوادار برای جبران شکست خانگی یکپارچه حمله شدند اما تلاش‌شان بی‌ثمر بود تا به مانند دیدار هفته گذشته برابر فولاد، شاگردان خمس با گلزنی در وقت‌های اضافی بتوانند برنده از میدان مسابقه شوند.

تراکتور تبریز با کسب سومین برد متوالی، ۳۲ امتیازی شد و با انجام یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان به رتبه چهارم جدول صعود کرد. هوادار تهران هم بعد از ۶ بازی بدون شکست، امروز در خانه مغلوب شد تا شاگردان ساکت الهامی با ۲۲ امتیاز و تفاضل ۳- در جایگاه نهم جدول باقی بمانند. سرخ‌پوشان تبریزی در هفته بیستم، دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌ماه در خانه میزبان آلومینیوم اراک هستند و در همان روز هوادار باید در ورزشگاه آزادی تهران مقابل پرسپولیس قرار گیرد.