آمادگی نیروهای آتش‌نشانی در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش‌نشانان در ۵ نقطه از مسيرهاي مختلف برپایی راهپيمايي ۲۲ بهمن تا پایان راهپیمایی در آماده باش کامل هستند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،حسین سرباز رشید با اشاره به آمادگی آتش‌نشانان برای تأمین ایمنی راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنها در روز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی همچنین آتش‌نشانان با استقرار ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش‌نشانی، ۲ دستگاه موتورسیکلت عملیاتی همراه با ۲۰ آتش‌نشان در ۵ نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی، از ساعت ۸ صبح روز راهپیمایی تا پایان مراسم آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی افزود: علاوه بر این تمامی ایستگاه‌های ثابت آتش‌نشانی که در تمامی ایام به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند، ایستگاه‌های ۱ و ۲ نیز به عنوان پایگاه‌های پشتیبانی آماده انجام خدمت و تأمین ایمنی شهروندان هستند.

سرباز رشید از عموم شهروندان درخواست کرد تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ احتمالی ضمن حفظ خونسردی، سریعاً مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش‌نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: تمامی آتش‌نشانان غیرشیفت نیز در روز ۲۲ بهمن، همپای مردم شهید پرور ارومیه در این مراسم شرکت خواهند کرد و در صورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش‌نشانان مستقر درمسیر راهپیمایی همکاری خواهند کرد.