نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان ارومیه در گالری حوزه هنری آذربایجان غربی افتتاح شد

نمایشگاه آثار نقاشی جمعی از هنرمندان نقاش شهرستان ارومیه با موضوع« فرهنگ و آداب و رسوم مردم این سامان » هشتم اسفند سال جاری در نگارخانه ارومیه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،در این نمایشگاه که با همکاری آموزشگاه هنری در بخش خصوصی تا ۱۶ اسفند دایر می باشد، ۵۳ عنوان اثر هنری از ۲۱ هنرمند با موضوع های مختلف از« آداب و رسوم و سنت های محلی شهرستان ارومیه و همچنین بخشی از زیبایی های طبیعت این کلان شهر مرزی» در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در این نمایشگاه که با نمایشگاه گردانی« فرزانه احمدی» اجرا می شود؛ مهتاب عباسی، نسرین علیزاده ، الناز عظیم‌زاده، مهسا عباسپور، نیلوفر گلستان، جواد فلاح ، سمانه بهجت، ایلیا انصافی ، پرنیا بامدادی ، عاطفه تیغ افکن ، فاطمه شقاقی، فائزه ملحمی، ساحل زینال زاده، اسماعینی ، صنم محمدی، فاطمه زهرا خلیل پور، فاطمه عباس زاده ، مینا دادخواه ، کتایون آرین نیا و فرزانه احمدی هنرمندانی هستند که آثار هنری آنها به نمایش عموم گذاشته شده است.

در همین راستا بخشی از این نمایشگاه به آثار عکاسی« امین بهجت» با موضوع دریاچه ارومیه اختصاص دارد که هنرمند خالق آثار عکاسی در آثار خود خشک شدن دریاچه ارومیه را به شیوه ای نو به تصویر کشیده است.

نمایشگاه نقاشی هنرمندان ارومیه نهمین نمایشگاه هنری است که به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی از ابتدای سال جاری در نگارخانه حوزه هنری استان برگزار می شود.