۵۱ مدرسه آذربایجان غربی میزبان مسافران نوروزی خواهند بود

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲، در سطح استان ۵۱ مدرسه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، رضا حیدری اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۲ نظارت‌ها از اماکن اقامتی سطح استان تشدید شده و با مراکز اقامتی غیرمجاز برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این ایام باید با همکاری دستگاه‌های عضو، جامعه هتل‌داران، هتل‌ آپارتمان و مهمان‌ پذیرهای استان نهایت تلاش‌مان را برای میزبانی شایسته از مسافران انجام دهیم.

حیدری گفت: نحوه ارائه خدمات و چگونگی رفتار با مسافران در واحدهای اقامتی موضوع مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گرفته و از افراد آشنا به تشریفات و پروتکل‌های پذیرایی در این واحدها استفاده شود.

سعید الهی، رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم ضمن اعلام آمادگی مدارس سطح استان برای اسکان مسافران گفت: ۵۱ مدرسه با ۲۷۴ کلاس درسی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

محمد صابونچی، رئیس جامعه هتل‌داران، هتل‌ آپارتمان‌ها و مهمان‌ پذیرهای آذربایجان غربی هم در این جلسه از تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌ها در ایام نوروز خبر داد.

ودود فخاری مسئول واحدهای بوم‌گردی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز ضمن اشاره به فعالیت ۳۵ واحد بوم‌گردی در ایام نوروز گفت: با اقامتگاه‌های غیرمجاز که اقدام پذیرش مسافر کنند برخورد خواهد شد.