همزمان با نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛

افتتاح نمایشگاه فروش و معرفی محصولات تولیدی کسب و کارهای خانگی و محلی در کتابخانه مرکزی اورمیه

نمایشگاه دست آوردها، آثار و تولیدات کسب و کارهای کوچک و محلی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه مرکزی ارومیه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، همزمان با نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و محلی و بانوان صاحب کسب و کار، نمایشگاه معرفی و فروش محصولات تولید شده توسط کسب و کارهای محلی با حضور علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و… افتتاح شد.

این نمایشگاه با همکاری مشترک کتابخانه مرکزی اورمیه، مرکز کارآفرینی خودباوری، کمیته امداد منطقه ۳ و مرکز فنی حرفه ای دختران ارومیه در کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شده و تا ۱۸ اسفند دایر خواهد بود؛ شهروندان عزیز و عموم مردم از ساعت ۱۰ تا ۲۰ می توانند از نمایشگاه دیدن کنند.

گفتنی است در این نمایشگاه، ۲۰ نفر از تولید کنندگان و کارآفرینانِ حوزه های مختلف غرفه برپا کرده اند و محصولات فرش، خشکبار، عرقیجات، شمع سازی، رزین، کیک و شیرینی پزی، بافتنی و عروسک بافی، خیاطی، کار روی پارچه، سنگ تراشی، چرم دوزی، سفال و چوب و … در حال عرضه و فروش است.

امید است با حضور گرم و فعال اقشار مختلف مردم و حمایت از بانوان سرپرست خانواده و کسب و کارهای محلی و کوچک سهمی در توسعه کارآفرینی داشته باشیم.