حذف مراجعه حضوری مددجویان به کمیته امداد با راه اندازی امداد هوشمند و کار آمد

مدیر کل تشکیلات و بهبود روش های کمیته امداد کشور گفت: حذف مراجعات حضوری مددجویان و حفظ کرامت انسانی از اهداف راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کار آمد در کشور است
عباس همتی، مدیر کل تشکیلات و بهبود روش های کمیته امداد کشور، در گفت و گوی اختصاصی با قارتال نیوز، با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کار آمد در کشور گفت: هدف از راه اندازی این سامانه بهبود فرآیند خدمت رسانی،حذف مراجعات حضوری و حفظ کرامت انسانی مددجویان است.

همتی افزود: با راه اندازی این سامانه دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد در دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح به صورت پایلوت در ۶ استان کشور اجرایی شده است و تا پایان امسال در تمامی استان های کشور قابل اجرا است.

وی پالایش اطلاعات مددجویان به روزرسانی اطلاعات فردی و صحت سنجی را از مزایای دیگر این سامانه دانست و گفت: با راه اندازی این سامانه خدمات بهتر و مطلوب تر و آسان تر به نیازمندان و محرومین ارائه می شود.

مدیر کل تشکیلات و بهبود روش های کمیته امداد کشور تصریح کرد: چابک سازی فرایند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در فصل‌های الکترونیکی و تسهیل و سرعت بخشی ارائه خدمات به خانواده های تحت حمایت از سایر اقشار نیازمند جامعه از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه است.

وی در خاتمه به راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات امداد اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح مشارکت عموم مردم و خیرین در این طرح است که بتوانند پیشنهادات خود را در این سامانه ثبت کنند.

وی افزود: مراجعه کنندگان می‌توانند از طریق پورتال کمیته امداد وارد این سامانه شده و با ارائه کد ملی و شماره تماس پیشنهاد خود را ثبت کنند در هر مرحله از ثبت نام از طریق پیامک و ایمیل به خود شخص اطلاع رسانی صورت می گیرد،به پیشنهادات برتر جوایز ارزنده در نظر گرفته شده و اگر پیشنهادی قابل اجرا باشد در سطح ملی تجلیل خواهد شد.