آماده باش کامل پلیس آذربایجان غربی در روز طبیعت

جانشین انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پلیس در تمام ایام شبانه روزی در طول سال برای تمام فعالیت های خود برنامه زمانی و مکانی ویژه ای را دارد و در زمان و مکان های لازم وارد عرصه شده و ارائه خدمات می کند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ ایرج حسنخانی اظهار داشت: امسال هم همچون سال ها و سنوات گذشته به جهت اینکه مراسم روز طبیعت و ۱۳ فروردین را در پیش رو داریم ،اما یک تفاوت کلی با سنوات گذشته به لحاظ تقارن این روز با ماه مبارک رمضان وجود دارد که با توجه به اعتقادات دینی و تکلیف الهی خودمان باید نسبت به سنوات گذشته یک تفاوت عملی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما از مردم شریف مان تقاضا داریم به جهت تنوع آب و هوایی از خوردن و آشامیدن در ملاء عام و تفرجگاه ها و محل های عمومی که حضور پیدا می کنند،خودداری کنند چنانچه اگر شهروندان این موضوع را رعایت نکنند ما مکّلف هستیم نسبت به هنجارشکنی ها برخورد لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما به جهت امنیت خانه های شهروندان و تفرجگاه ها، تعداد نیرو ها و گشتی ها را افزایش دادیم و خدمتگذاری را برای خودمان افتخار می دانیم.

سرهنگ حسنخانی با اشاره به کنترل جرایم و سرقت در ایام تعطیلات نوروزی توسط پلیس گفت: با تلاش همکاران انتظامی در طول تعطیلات نوروزی با دستگیری ۶۱۴ نفر از سارقین، ۶۵ درصد سرقت ها کشف، ۱۲۴۹ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و ۱۰ نفر از ارازل اوباش نیز دستگیر شده اند.

وی افزود: به لطف خدا و همکاری خوب مردم، از ابتدای تعطیلات، با اجرای طرح‌های ویژه،  تصادفات درون شهری ۱۹ دصد و نیز برون شهری نیز ۲۱ درصد کاهش داشته است.

جانشین انتظامی استان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای ادامه سال ۱۴۰۲ و قبولی طاعات و عبادات در درگاه حق تعالی باز شهروندان خواست: تمام شهروندان عزیزمان باید با مجموعه انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی که در بحث ایجاد امنیت فعالیت می کنند همکاری لازم را داشته باشند.