برگزاری اولین همایش کشوری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی

اولین همایش کشوری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، صبح امروز، 12 دی ماه 1400 اولین همایش کشوری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن تجمعات مجتمع امام علی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدیان دبیر کل قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در این همایش با اشاره به بیانات رهبری در بیانیه گام دوم گفت:نکته اول در این بیانیه، عظمت انقلاب اسلامی است که جوانان در اول انقلاب با رهبری امام امت(ره) و با اتکا به خداوند متعال و خودسازی و با تقویت روحیه معنوی حرکت کردند که هم اکنون ما در گام دوم انقلاب، وارد مرحله جدیدی از خودسازی شدیم.

وی افزود: نکته دوم عظمت راه طی شده است. ما الان نیازمند جهاد تبیین هستیم همان کاری که حضرت زینب (س) انجام داد و باید الگوی ما در این حوزه یعنی روایت ها و تبیین باشند.

مهدیان نکته سوم در این بیانیه را عظمت چشم اندازی آن عنوان کرد و گفت: تمدن اسلامی که رهبری در این خصوص به جوانان و نیروی انسانی متعهد اشاره می کند یعنی جوانانی همچون شهید باکری، شهید همت، جوانانی که دلسوز انقلاب هستند و جوانانی که مطیع رهبری هستند که بهترین نوع عاقبت بخیری است، جوانانی که در عرصه های علم، اقتصاد و…. با روحیه جهادی حضور داشته باشد.